نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
یوونتوس ستاره جوان آرژانتینی را هم می خواهد

یوونتوس ستاره جوان آرژانتینی را هم می خواهد

باشگاه فوتبال یوونتوس طبق خواسته سرمربی خود ماسیمیلیانو آلگری بدنبال جذب دوبازیکن در خط میانی است، بعد از توافق شخصی با استیون انزونزی هافبک تنومند و بلند قامت فرانسوی، حالا ماروتا و پاراتیچی بدنبال یک ستاره و استعداد جوان با پتانسیل پیشرفت بالا هستند.

 

توتو اسپورت در این باره نوشت:

 

از این رو داغ ترین و جذاب ترین نام لیندرو پارِدِس از رم است. این ستاره جوان و ملی پوش آرژانتینی مدت هاست مدنظر سرمربی یوونتوس قرار دارد و آنها در تابستان گذشته و ژانویه امسال نیز بدنبال جذب وی بودند. با این حال بنظر می رسد نام پارِدِس در لیست جدید مونچی برای رم قرار ندارد و احتمالا آنها تصمیم دارند لورنزو پیگرینی را جانشین وی قراردهند.

 

این رسانه ایتالیایی ادامه داد:

 

باشگاه رم برای فروش ریکلمه ثانی حداقل 25 میلیون یورو می خواهد بعلاوه پاداش ها، پارِدِس در حال حاضر در هر فصل 700هزار یورو خالص  می گیرد و در صورت انتقال محتمل به قهرمان ایتالیا حقوق و دستمزد او حداقل دوبرابر خواهد شد.

 

گفتنی است لیندرو پارِدِس 180سانت قامت، 22ساله و دو پا است و قابلیت بازی در پست های هافبک دفاعی، هافبک میانی و هافبک هجومی را دارد و از مهارت های وی میتوان توان کنترل توپ بالا، ضربات ایستگاهی، بازیسازی و پاس های بادقت و مواردی از این دست را نام برد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمدرضا طاهری منش
محمدرضا طاهری منش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: